Skip to the content
Menu

GBizz APP

GBizz APP

GBizz App til pladsmedarbejder

Pladspersonalets perfekte værktøj til kontrol- og registrering af firmabiler samt lovmæssig registrering af farligt affald på genbrugspladser.

Ud over at vejlede og hjælpe borgerne og virksomhederne med at få afleveret deres affald korrekt, så varetager personalet på landets genbrugspladser en række kontrol og registreringsfunktioner. En af disse funktioner er at påse, at virksomheder, som bruger genbrugspladsen, også har betalt for denne mulighed.

Det rigtige værktøj til opgaven

GBizz App´en sætter personalet istand til hurtig og uden at skulle gøre brug af kontor PC, at foretage kontrol og en evt. registrering af erhvervskøretøjer mens både pladspersonale og virksomhedens køretøj befinder sig på genbrugspladsen. Ligeledes kan App´en bruges til hurtigt at registrere hvilken virksomhed som aflevere farligt affald og hvor meget.
I de tilfælde hvor genbrugspladsen tilbyder salg af produkter eller ydelser, kan pladspersonalet også lave en registrering i GBizz App´en af et sådant salg.

Alle indkørsler, som enten registreres af nummerpladekameraer eller trådløse chipkortlæsere, sendes videre til GBizz App´en således at pladspersonalet altid kan se hvem der er registreret ankommet til pladsen.

Evt. administrative bemærkninger på specifikke virksomheder, vil blive vist i App´en hvis en sådan virksomhed registreres kørt ind på pladsen (evt. ”Virksomhed konkurs”)

GBizz App'en har funktioner til stregkodeskanning, onlineregistrering, vægtregistrering af farligt affald, salg af produkter og ydelser på pladsen samt og generelle køretøjskontrol.

 

.